How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Khamis, 25 Ogos 2011

jIWa kACAu





Buat masa sekarang g-la tak nak update blog. Jiwa g-la tengah kacau tak boley nak menaip banyak nanti semakin kacau. Hah tengok pic kat bawah nie . 




































Jiwa g-la memang tengah parah sebab nak marahkan seseorang sebab dia impian dan masa depan g-la kan berubah. G-la xtahu nape dia tak puas hati sangat nan g-la sampai dia sanggup buat g-la camni. Argh!!!!!!!!! x  boley taip panjang2 ..... sakit!!!!!!!!



http://aziepeaceazilaaarif.blogspot.com/

Khamis, 11 Ogos 2011

lOMPAt jGN x lOMPAt

                     Lompat jangan tak lompat,,,,
         hehehe
Wooo tinggi tu,,,,
tabik sprin la tecer Aina ,,,,
tpi kn sampai berpeluh g-la melompat nie,
Bwu bleh ambk gambar nie,,,,






Nakalnya g-la kesian dekat Fiza dgn Kak Aida huahua,,,,
lOmpat sekali lagi la korang balas dendam
g-la lagi banyak kena lompat,,,, nah AMEKAW!!
Huhuhuhu,,,,












http://aziepeaceazilaaarif.blogspot.com/

Sabtu, 6 Ogos 2011

SMK Kuala Krai.(johan)

video
http://aziepeaceazilaaarif.blogspot.com/

Rabu, 3 Ogos 2011

mELelEH bEb!!





Pergh!!!! pekena air kat atas best nie nanti berbuka. Tapi walau sesedap mana air kat atas nie air tea o ben juga mendahului semua air yang ada. Dekat rumah g-la nie kalau berbuka memang banyak jenis air ... Nah nak tengok air yang ni amekaw,,,,,


 Soya Bean
                                               Tea o ais(g-la punye ok)
Air tebu                    


                                                                                             
                                                                                             
                                                                                       
http://aziepeaceazilaaarif.blogspot.com/




                                                                           Air laici kang





Isnin, 1 Ogos 2011

aIr

Dalam banyak2 air dalam dunia nie, satu air yang g-la suke sesangat nak tau air apa, air nie murah jew lau beli seringgit jew tapi walaupun murah air tu dapat menghilangkan dahaga. Kat rumah g-la kalau ma g-la tak buat air tu masa berbuka g-la tak puas hati coz air tu memang dah sebati dengan diri g-la(cheewah). TIRU MACAM SAYA nak tau tak kenapa g-la suh  tiru g-la, sebab air favourite g-la murah jew,,,,hehehehe



http://aziepeaceazilaaarif.blogspot.com/

saHUr

Sahur dinihari tadi g-la makan ikan tenggiri masak asam pedas kakak g-la yang masak sedap wooo!!! sampai menjilat jari padahal tu first time kakak g-la try masak asam pedas. Kira kakak g-la teror la memasak kan sekali buat dah sedap sampai menjilat jari kalau dua kali buat tak tahu sedap sampai macam mana lak,,, Menu sahur tadi ialah, ikan tenggiri masak asam pedas, ikan cencaru bakar dalam daun pisang dan ayam gorengggg,,,,, ikan cencaru punya pasal g-la terpaksa pergi cari pokok pisang kat kebun depan rumah SUHAIZa mujurlah si IKAH dan SUHAIZA ada nak tolong g-la ambil daun pisang tu kalau tak, tak merasalah makan ikan cencaru bakar dalam daun pisang. G-la kan baik hati,,,,, hehehehehe

                                                        ikan tenggiri masak asam pedas

                                                   ikan cencaru bakar dalam daun pisang

                                                             ayam goreng berempah(favourite)

http://aziepeaceazilaaarif.blogspot.com/

rAMADHAn AL-MUBARAK



Assalamualaikum... cepatnya masa berlalu dah bulan ramadhan kan g-la rasa g-la baru jew masuk form 4 tut2... dah puasa. Masa ini tidak menunggu kita, kitalah yang harus mengejar masa kerana masa itu emas. Penuhilah bulan yang penuh barakah ini dengan amalan yang baik seperti berzikir, menbaca al-quran dan bersedekah. Harap korang puasa penuh la ekk(bagi lelaki la) perempuan kadang dapat ABC(Allah bagi cuti) hehehe.... Semoga puasa tahun ini lebih diberkati dari tahun2 yang lepas, puasa jangan tak puasa tau!!
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK kepada semua blogger dan kawan2 yang sudi singgah blog g-la nie erkk....(ntah ad orang baca kew tak) hehehe....


http://aziepeaceazilaaarif.blogspot.com/