How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Isnin, 25 Februari 2013

Berkulat Dah Blog Aku

Assalamualaikum.... Hai....



Woiiii........ Dah bersawang, berkulat, berr macam berr lagi lah blog aku ni... Dah 2 bulan lebih aku tak update blog. Tapi aku ada sebab dan alasan yang kukuh kenapa blog aku tak di'upadate' dalam masa yang lama. Salah satu sebab aku kerja sekarang, sebab kedua aku tiada kemudahan internet dekat KL, maklumlah aku mana ada laptop sendiri. Nasiblah kan...



Aku tak tahu nak update apa nieh.. Otak beku maklumlah tengah malam. Esok malam aku dah naik KL balik dah, aku balik cuti 3hari je dekat kampung. Aku sekarang kerja dekat KL sebagai Kerani Data Entry. Entah nak tulis apa lagi. Tak de idea yang bernas... hurm.... k arrr..... Ini saja lah untuk kali ini.... Lagi 2 bulan aku update lak...hakhak...




Written by:Zieyla Aarif(Miss Zack)