How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Ahad, 29 Julai 2012

Al-Fatihah

Assalamualaikum, hai...



Puasa dengan Raya tahun ni tak sama dengan tahun-tahun lepas sebab kami sekeluarga berpuasa dan beraya tanpa ABAH. ABAH menghembuskan nafas yang terakhir pada 10/6/2012 jam 9.10am. Al-Fatihah untuk arwah ABAH. Rindu ABAH. Hanya doa ku titipkan pada arwah ABAH.



Written by:Zieyla Aarif(Miss Zack)

Love Never Die- Zieyla Aarif

Assalamualaikum, hai...
video



Story ni aku buat waktu Ustazah tasawwur aku sedang mengajar, hehehe...Nakal kan aku... huhu... Waktu ni geng aku tak de dalam kelas tinggal aku sorang je. 2 hari sebelum tu aku kena marah oleh Ustazah B(bukan nama sebenar) sebab aku tidur waktu dia mengajar dan hari ni untuk mengelakkan aku dari tertidur masa dia mengajar, aku ambil buku catatan sekolah yang umi(pengetua sm3k) bagi kepada setiap orang pelajar tu aku lakar kartun, lepas lakar kartun tu aku coret cerita bermula dengan saja-saja je selepas tu semakin serius. Masa Ustazah B keluar aku tak siap lagi reka cerita ni cerita ni siap hari itu jugak sampai aku balik lewat sekolah sebab nak siapkan cerita ni. Aku rasa ustazah perasan aku tak dengar dia mengajar hari tu, hehehe... MAAF USTAZAH B.... Masa balik hostel tu aku mendapat idea nak jadikan cerita ni dalam bentuk video. Aku try buat dengan handfon kawan aku tapi tak menjadi sebab gambar jadi tak jelas. Hari khamis tu aku balik rumah dan malam jumaat(hari ke-40 arwah abah pergi meninggalkan kami) tu masa aku keluar hantar adik aku pergi tuisyen aku pergi cc berdekatan tapi masa tu jugak handfon aku buat perangai tak boleh nak sambung dengan wayar USB dan pada malam tu tak siap jugak lah video aku. Pada hari sabtu  aku keluar pergi cc kakak aku, aku buat video ni dan video ni pun siap tapi tak sempat nak upload sebab aku kena balik awal sebab nak masuk hostel pukul 4 petang dan hari ini baru sempat upload ni pun sebab aku tak masuk hostel. Petang ni aku masuk lah(kau ingat hostel tu kau punya ke)... Diam kau!!!

Written by:Zieyla Aarif(Miss Zack)