How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Khamis, 8 Mac 2012

Busy la... hehe

Assalamualaikum... Hai....



Walawei rindunya dekat blog aku ni, rindu dekat keyboard yang hari2 meratapi dirinya kerana tidak dipeduli oleh BigBos yang semakin dekat exam semakin sibuk(yeke sibuk sebab exam, hehe). Lamanya aku rasa aku tak menulis entry dekat blog aku ni, Miss Zack busy la sekarang, tak sempat nak memerah otak nak mencari idea nak mencoret di blog ni.


Pagi pergi sekolah balik sekolah mandi, solat dan makan pergi sekolah pulak ada latihan Netball balik pukul 6.30 mandi dan solat buat homework pulak, memang tak sempat la nak menaip benda2 yang terlintas di fikiran ni. Tapi kenapa buka FB sempat? hehehe, FB tu lain aku bukak kejap je lagipun tak payah nak perah otak cari idea nak mencarut macam dalam blog just masuk emel pahtu password dah boleh bukak kalau blog masuk emel dan password baca2 entry yang lepas2 pahtu kena buat entry baru kalau tak blog aku kosong je, tapi tak pe la aku korbankan masa untuk aku mencarut dekat blog ni.


Mana tau dengan mengorbankan masa tu aku boleh memanfaatkan masa tu untuk aku study ke? buat homework ke?. Tapi ada problem sikit la, apa? Aku ni pemalas .... hahahahahaha.... k bye... Aku nak pergi ambik adik aku tuisyen, nak race kereta bapak aku ni.... hehehe




Written by:Zieyla Aarif