How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Ahad, 27 November 2011

C.I.N.T.A



Dia bukan TERCIPTA UNTUKKU. KURELAKAN DIKAU PERGI. Aku tahu kau TAK BISA MEMILIHku, kuLEPASKANMU KERANA TERPAKSA. Jiwaku MERAUNG, kuharap engkau tidak akan MENYESAL. . HATIKU MILIKMU SAMPAIku MENUTUP MATA, akan kukenang SISA KISAH KITA sepanjang hayatku. . Aku akan sentiasa MENANGIS LAGI mengenangkan cinta kita yang tidak akan ada PERSANDINGAN ABADI. . SIAPA YANG RAMPAS CINTAMU.  . Aku sudah serik dengan kata janji cinta aku takut SEJARAH MUNGKIN BERULANG aku perit, aku sudah tidak sanggup lagi menanggung derita ini, aku tahu derita ini aku sendiri yang cipta kerana sudah otak bilang jangan terpikat sudah benak kata lari bersembunyi telah dan sudah akal kata jangan terlalu mengharap tapi hati aku nie degil, sekarang terima lah akibatnya…..










http://aziepeaceazilaaarif.blogspot.com/