How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Khamis, 1 Disember 2011

jIWa kU tERLUKa



aKu cinta DIA, aku sayang DIA, aku suka DIA. . Tapi aku tak boleh jumpa DIA, aku tak boleh tengok DIA, aku tak boleh pegang DIA , aku tak boleh, tak boleh2x! Semuanya tak boleh kerna DIA jauh dengan aku, bukan hanya jauh dimata tapi jauh dihati jugak. . Apa harus aku buat ? Lupakan DIA? Benci DIA? Tapi semua tu tak mudah untuk aku, sekali aku mencintai DIA selamanya juga adalah DIA. . Aku tak suruh DIA buat baik dengan aku, aku tak suruh DIA ambil berat tentang aku, aku tak suruh DIA tersenyum manis pada aku dan aku tak suruh DIA tatap mata aku. . Tapi DIA buat jugak benda 2, hati siapa yang tak terpaut, jiwa siapa yang tak terbuai, perasaan siapa yang tak terusik. . Aku hanya manusia biasa yang bisa jatuh cinta dengan perbuatan DIA, aku hanya manusia biasa yang ingin dicintai dan aku juga manusia biasa yang ingin mencintai. . Tapi aku tahu kau bukan milikku, kusedar siapa diri ini . . Tapi mengapa disaat aku mencintai DIA , DIA pergi, kenapa bukan sebelum aku mencintai DIA. . Jiwaku tergores, hatiku retak, perasaan ku terluka. .












http://aziepeaceazilaaarif.blogspot.com/