How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Sabtu, 9 Jun 2012

Papai.... :'(

Assalamualaikum.... Hai....



Hari ni aku masuk hostel, jadi memang akan bertambah jarang lah aku update blog. Yela aku balik 2 minggu sekali pahtu belum tentu lagi sempat ke tak nak update blog... Ala~ mesti aku rindu kan dekat facebook, blog, twitter dan keyboard yang sedang diguna ni.. Keyboard ni pun mesti rindu dekat aku sebab dah tak de tangan yang selalu menari-nari di atas badannya(over la pulak) hehehe... Monitar lak mesti akan rindu untuk menatap muka aku yang comel(uweeeuukk.... nak termuntah den) damn u!!! hehe, ok sambung ayat yang tergantung: selalu ada depan mata dia(macam la monitar kau tu bernyawa) DIAM KAU!!!!,,,, hehehe... Emosi tak stabil, sebab nak tinggalkan semua ni. Tapi aku tak de lah berat hati sangat nak tinggalkan semua ni, sebab keputusan yang aku ambil untuk tinggal di hostel ni adalah dari diri aku sendiri tiada paksaan dari sesiapa pun. Dan aku rasa keputusan yang aku ambil ni betul sebab tujuan utama aku nak tinggal hostel adalah untuk belajar bersam-sam dengan kawan aku. Ok la aku tak de masa yang panjang ni, masa seolah-olah mencemburui diri aku ni... ok papai... eeeeiiiiiiiii..... rasa nak bawak je pc ni pergi hostel... (kau gila apa ni bukan laptop, besar gedabak)hehe... papai skali lagi.... arrrrgggghhhh..... xnak!!!!!!!! hehe... tadi kata tak berat hati sangat ni apa(ni bukan berat hati ni tak sampai hati) nak tinggalkan semua ni... BERKORBAN APA SAJA UNTUK BERJAYA.... PAPAi(aku papai jugak budak ni tak habis2 lagi).... ok chaiyok2.....


Written by:Zieyla Aarif(Miss Zack)