How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Ahad, 25 November 2012

Melepaskan kerinduan .. HEHE




Assalamualaikum.... Hai2...



Nak tulis apa ekkk?? Excited sangat nak update blog.. Tak sempat tunggu habis exam, memang tak tahan maa... Ada 2 paper lagi nak habis, tak sabar menunggu tarikh 29/11 ni, 4 hari lagi... Tak sabar nak bebas, otak ni dah tak sanggup menanggung beban untuk memerah otak mengingati segala apa yang diajar oleh cikgu dan segala apa yang telah aku baca selama ni. Rasa terbeban sangat, nak lepas segala-galanya tak sabar sangat. Sebenarnya banyak benda aku nak cerita tapi belum berkesempatan lagi. Nanti aku habis exam ni aku update entri banyak-banyak biar lebam jari, biar retak keyboard, biar pecah skrin monitor (over sangat kan) hehe.... Whatever lha... Do I care... I don't care... This my blog kan.. hehe... Bunyi macam sombong pulak.. hehe... Apa-apa pun memang aku rindu giler dekat blog aku ni, rindu dengan si keyboard yang badanya berketul-ketul but kurus kering hehe, dengan mouse yang cute-meut and rindu dekat monitor yang cun melecun ni. Okey tunggu entri seterusnya hari khamis ni (ada orang baca ntah).. huhu... Last paper 29/11 khamis subjek pendidikan seni visual 2... aku nak melukis apa ntah, tak pilih lagi soalan, malam ni aku pilih and practice buat kat rumah dulu... kat bawah ni soalan seni yang harus dipilih... Buntu, tak tau nak pilih yang mana...







Written by:Zieyla Aarif(Miss Zack)