How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Sabtu, 3 Disember 2011

DIA



Aku dah cuba untuk berhenti mencintai dia,
Aku dah cuba untuk berhenti merindui dia,
Aku dah cuba untuk berhenti mengingati dia,
Aku dah cuba untuk lupakan dia,

Tapi

Aku tak sanggup,
Aku tak rela,
Aku tak sampai hati,
Aku tak boleh,

Kerna

Aku sangat mencintai dia,
Aku sangat menyayangi dia,

Bagaimana kesudahan cinta kita, aku dan kau sama-sama ego tak nak mengaku perasaan sendiri. Bila aku cuba nak lupakan kau, kau datang dekat dengan aku. Kau buat aku keliru dengan perhubungan kita, kita sebenarnya kawan tapi kalau orang tengok cara kita orang tak kan kata kita hanya kawan. Cara kita berbual, cara kita ketawa dan cara kita menatap mata tak seperti hubungan sebagai kawan biasa, tapi ia luar biasa. Tapi kita tak pernah couple tapi cara kita, reaksi kita macam orang bercinta but in reality tidak. Aku pernah berjanji dengan diri sendiri bila birthday kau yang ke-16 aku akan patahkan simkad selepas aku ucap happy birthday dekat kau, tapi aku tak sanggup, KENAPA????? Sebab aku terlalu menyayangi mu.








http://aziepeaceazilaaarif.blogspot.com/