How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Ahad, 25 Disember 2011

Pecah rekod Big Bos

Semalam aku buka blog Norazlin Nordin ok blog dia best sebab ada lukis2, masa aku dok baca entry dia aku terjumpa blog Fatin Osman aku pun tekan la nama tu keluar la blog tangan punya kerja mula2 aku baca entry terbaru dia cinta kaum sejenis?? erkk aku dah tertarik dah dengan gaya  blog dia, pahtu dia ada lukis2 gambar kartun macam tu, aku paling suka tengok benda kartun yang ada dialog ni. Aku baca, baca dan baca lagi sampai habis semua entry dia aku baca, rasa macam tak cukup(macam ketagih la pulak). Dan aku telah memecahkan rekod aku sendiri sebab berjaya baca semua entry di blog dia, aku memang malas nak membaca tapi aku suka menulis pelik kan. Aku memang macam tu.. hahaha... Tapi cerita dia memang menarik tertarik kau memang de boom... hehe... Ayat-ayat yang sempoi tak boring, cerita ada yang gile2 tapi best. Hari ni aku buka pula blog dia tapi tak de entry baru. Lepas tu aku bukak pula pukul 8.45pm tadi ada entry baru yang bertajuk final is coming aku baca la. Tapi memang best la blog dia sekarang ni aku tengah cari blog yang ada lukis macam blog Fatin Osman. Disebabkan semalam aku tertarik sangat dengan blog Fatin Osman ni aku tak sempat baca entry dekat blog Norazlin Nordin , malam ni aku nak baca semua entry dekat blog Norazlin Nordin pula. Teruskan melukis dan terbitkan entry baru sebab saya akan sentiasa mengikuti perkembangan blog akak. Aku gantikan nama Fatin Osman dengan DIA. 





Written by:Zieyla Aarif