How Many Online Now

Demo Ore Nombor Berapo

VIP TERHORMAT

Ahad, 25 Disember 2011

Bertukar!!!!!!!

Assalamualaikum, hye!!




sekadar hiasan

Perasan tak blog aku dah berubah wajah dari hitam berkilat menjadi putih suci. Tapi ada ke orang perasan orang singgah pun tak, huhuhu.. Biasa la aku faham blog aku tak de benda yang menarik pun, tapi nak buat macam mana aku suka menulis jadi aku buat khas blog ni menjadi medan untuk aku dok mencarut, men'potpet'2 segala benda yang terlintas difikiran aku. Masa mula2 aku buat blog ni dalam fikiran aku, aku nak tulis novel tapi ntah la bila difikirkan balik malas la pulak, kalau aku tulis novel mesti kena selalu update blog kan. Aku bukan tak nak update blog aku ada problem sikit(tak usah di'story' la). Aku dah tulis novel tu lama dahulu tapi aku buang balik aku simpan dalam draf nanti aku habis SPM 2012 aku terbitkan balik dan sambung balik novel tu(tu pun kalau aku masih bernyawa di bumi Allah SWT ni). Sekarang ni aku nak fokus pada exam, sebab aku nak buktikan pada MANUSIA2 yang telah  menganaiaya diri aku ni. Thank sebab berjaya buat aku rasa macam tak nak hidup. Dan terima kasih banyak2(ni terima kasih btul2 tau) buat yang telah memberi nasihat dan sokongan untuk aku meneruskan hidup aku.
sekadar hiasan



Written by:Zieyla Aarif